Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Product placement jako prostředek marketingové komunikace: rozdílné pojetí mezi komerčním a veřejnoprávním partnerstvím
Hondlová, Barbora ; Bezouška, Martin (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Předložená práce se věnuje product placementu jako možnému prostředku marketingové komunikace. Stručně popisuje historický vývoj a dále se zaměřuje na teoretické ukotvení v rámci marketingového a komunikačního mixu, typologii product placementu a české právní prostředí upravující jeho užití. Hlavní části této práce je obsahová analýza dvou vybraných filmů s partnerstvím veřejnoprávní a komerční televize. Díky metodě komparace užitého product placementu, zákonů a kodexů organizací bylo zjištěno, že míra užití produktů a značek ve filmu je čište na přístupu autorů filmů, jejich citu a ochotě zapojovat partnery do filmu. Zákony vymezují pouze základní pravidla pro užití product placementu jako je například povinnost pořady označovat nebo zákaz přímého nabádání ke koupi.
Product placement v české seriálové tvorbě na příkladu televize Nova
Jochimová, Natálie ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Bakalářská práce na téma Product placement v české seriálové tvorbě na příkladu televize Nova se zaměřuje na použití marketingového nástroje product placementu, který je definován jako umístění produktů do audiovizuálních děl. Cílem bakalářské práce je na základě kvalitativního a kvantitativního výzkumu analyzovat vnímání product placementu diváky, na příkladu konkrétní televizní stanice Nova zhodnotit způsob jeho použití v české seriálové tvorbě a následně navrhnout možná doporučení pro zlepšení. Práce je založena na konkrétních příkladech seriálových pořadů televizní stanice Nova, data pro práci jsou získávána z hloubkového rozhovoru s pracovníkem agentury MediaPro Pictures, z dotazníkového šetření a dalšího vlastního výzkumu autorky.
Brand Placement ve filmu a v televizi
Žlabová, Alžběta ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hřídelová, Karla (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá postoji českých spotřebitelů k Brand (Product) Placementu ve filmech a v televizi, tj. k umísťování značkových výrobků ve zmíněných médiích za účelem předání komerčního sdělení. Praktická část práce zkoumá postoje Českých spotřebitelů k této formě komunikace a jejich názory týkající se etičnosti a přijatelnosti Brand (Product) Placementu. V analytické části práce jsou sledovány rozdíly v názorech českých spotřebitelů vzhledem k individuálním odlišnostem, pohlaví respondentů a konkrétním umísťovaným produktovým kategoriím.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.